lisapetrajosefinajohansson

Alla inlägg under augusti 2010

Av lisa johansson - 31 augusti 2010 21:08

Dagens åsikt:
Detär inte jag som är sen, det är dm andra som är tidiga!
Ha det Gött!!  

Red

Av lisa johansson - 31 augusti 2010 21:03

Ska hoppa in i duschen nu efter dagens ridpass.Hade Citron & han var helt UNDERBAR!Vi tränade balans & jag ser inte fram emot träningsvärken i morgon.haha

Kommer en bild på Citron & jag!

Ha det Gött!!

   

Av lisa johansson - 31 augusti 2010 14:11

Bilr ett snabbt inlägg nu innan ridningen!  

Sklan var helt chill idag, haha jag ,bea & miriam åt hemma hoss miriam & det blev lite fel kan man ju säga!Vi skulle äta makaroner & köttbullar: köttbullarna blev super goda men efter ett tag upptäckte vi att det var kryp i makaronerna & i pastan so vi hade som reservplan så jag åt köttbullar & miriam & bea åt glass,yoghurt & macka!
Ska införa dagens låt här på bloggen nu!Jag skriver en låt varje dag, ni får gärna mejla en låt eller kommentera går också bra!
Ha det Gött!  

  

Av lisa johansson - 30 augusti 2010 21:20

Dagens åsikt:
Allt folk som tittar på min handikappade pappa & börjar viska & fnittra kan ta & skita i det för det är inte hans fel IDIOTER!

Ha det Gött!!  

Av lisa johansson - 30 augusti 2010 21:02

Bild bomb med Elianne!                  

Ha det Gött!!  

Av lisa johansson - 29 augusti 2010 14:42

Dagens åsikt:
Jag dampar på en viss bloggerska Kissie!
Hon håller på och skryter om att hon är så söt men det krävdes tydligen 5 plastikoperationer för det, vi bryr oss inte om du köper grejer för 50 kr eller 5 tusen kr.Du skämmer ju ut dig själv!Så Kissie jag tycker du ska sluta.
Och JAG ÄR ABSOLUT INTE avundsjuk!
Ha det Gött!!  

Av lisa johansson - 29 augusti 2010 11:21

Sitter nu och chattar med lilla söta Sara 
Måste klippa min dumma kvällsposten tidningar innan mamma  eller pappa kommer hem från träningen!Det suger, i morgon börjar skolan & det ska bli helt chill.I går var jag & Bea också och köpte väskor till skolan, det kommer väl en bild på min senare.Idag ska jag & pappa iväg för att köpa ny klacka till mig & kolla åp en ny cykel, jag vill osså ha en ny cykel hjälm men det kommer jag väl aldrig få. 
Ha det Gött!

Chill låt!  

Av lisa johansson - 28 augusti 2010 21:52

Välkomna till min nya blogg här på bloggplatsen! 

Här ska jag blogga om mitt liv, ridning & skolan typ.Jag heter Lisa som många nog vet har jag haft väldigt många bloggar men ingen av dom har varit så bra men denna blev super snygg enligt mig då, kan ni inte kommentera eller mejla mig om vad ni tycker om  den?
Ha det Gött Lisa!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards